VoyForums
[ Show ]
Support VoyForums
[ Shrink ]
VoyForums Announcement: Programming and providing support for this service has been a labor of love since 1997. We are one of the few services online who values our users' privacy, and have never sold your information. We have even fought hard to defend your privacy in legal cases; however, we've done it with almost no financial support -- paying out of pocket to continue providing the service. Due to the issues imposed on us by advertisers, we also stopped hosting most ads on the forums many years ago. We hope you appreciate our efforts.

Show your support by donating any amount. (Note: We are still technically a for-profit company, so your contribution is not tax-deductible.) PayPal Acct: Feedback:

Donate to VoyForums (PayPal):

Tuesday, July 02, 07:11:23pmLogin ] [ Contact Forum Admin ] [ Main index ] [ Post a new message ] [ Search | Check update time ]
Subject: Assalamu'alaikum wbt


Author:
~^^Admin (:))
[ Next Thread | Previous Thread | Next Message | Previous Message ]
Date Posted: Sunday, September 10, 02:08:43pm

Terlebih dahulu saya ucapkan tahniah kepada mereka yang baru sahaja berumah tangga, mendapat pekerjaan dan telah tamat pengajian di IPT.

lama juga saya tak masuk voy forum ni. untuk pengetahuan semua, bulan puasa akan bakal menjelma tak lama lagi dan sekarang sudah mula terasa bahangnya.

Jadi saya ingin minta kerjasama semua untuk merancang berbuka reunion kali ke-3 yang bakal diadakan pada tahun ini. minta kerjasama semua untuk mencadangkan:-

- tempat dan masa
- tarikh (seelok-eloknya pada hari cuti mingguan atau cuti umum)
- maksimum perbelanjaan seorang (untuk menu sahaja tidak termasuk pengangkutan perjalanan dan penginapan)

kategori lain:
- mudah untuk pergi dan pulang
- banyak pilihan menu
- boleh duduk secara berkumpulan
- lebih mudah kalau boleh tempah tempat duduk

minta kerjasama semua untuk berikan pendapat.. orang yang beri pendapat dan pendapatnya diterima perlu melibatkan diri dalam urusan berbuka reunion ini dan tak boleh lepas tangan. bagi mereka yang tinggal di kawasan berdekatan dengan tempat yang dicadangkan juga perlu melibatkan diri bagi menjayakan berbuka reunion.

kawasan berdekatan yang dimaksudkan adalah seperti berikut:
- kawasan KL, kawasan Shah Alam, kawasan Klang, Petaling Jaya, kawasan gombak dan sekitar, kawasan sentul dan sekitar, kawasan Ampang dan sekitar, kawasan Cheras dan sekitar dikategori sebagai satu kawasan iaitu lembah klang
- kawasan Putrajaya, bangi, sri kembangan, Sri petaling, puchong dikira sebagai zon selatan selangor
- kawasan lain di selangor yang tidak dinyatakan di atas tidak dikira kawasan berdekatan.

sekiranya terdapat cadangan untuk mengadakan bebuka reunion di negeri lain, perlu ada sekurang-kurangnya 3 org wakil yang akan menguruskan berbuka reunion di negeri berkenaan.

sekian terima kasih.

[ Next Thread | Previous Thread | Next Message | Previous Message ]


Post a message:
This forum requires an account to post.
[ Create Account ]
[ Login ]
[ Contact Forum Admin ]


Forum timezone: GMT+8
VF Version: 3.00b, ConfDB:
Before posting please read our privacy policy.
VoyForums(tm) is a Free Service from Voyager Info-Systems.
Copyright © 1998-2019 Voyager Info-Systems. All Rights Reserved.