VoyForums
[ Show ]
Support VoyForums
[ Shrink ]
VoyForums Announcement: Programming and providing support for this service has been a labor of love since 1997. We are one of the few services online who values our users' privacy, and have never sold your information. We have even fought hard to defend your privacy in legal cases; however, we've done it with almost no financial support -- paying out of pocket to continue providing the service. Due to the issues imposed on us by advertisers, we also stopped hosting most ads on the forums many years ago. We hope you appreciate our efforts.

Show your support by donating any amount. (Note: We are still technically a for-profit company, so your contribution is not tax-deductible.) PayPal Acct: Feedback:

Donate to VoyForums (PayPal):

Login ] [ Contact Forum Admin ] [ Main index ] [ Post a new message ] [ Search | Check update time | Archives: 1234 ]


[ Next Thread | Previous Thread | Next Message | Previous Message ]

Date Posted: 24/02/05 Thu 07:58:42
Author: Raul
Subject: Re: Ormai ci siamo
In reply to: Bob 's message, "Re: Ormai ci siamo" on 23/02/05 Wed 14:43:38

Bob: sembra una costante scegliere l'apertura che ti dà qualche opzione tattica in più, anche se nei piazzati ha qualche pecca. Guarda gli inglesi, che tengono Goode in panchina e anche al piede preferiscono Hodgson, con la complicità di Barkley: per qualche sbananata di troppo dalla piazzola hanno perso con l'Australia a novembre oltre che le prime due partite del 6N. Guarda la Francia: n. 10 Delaigue, che è più un centro che un apertura. E piazza Yachvili: con la Scozia hanno rischiato, con gli albionici hanno approfittato dell'insipienza altrui.
Uscito dal giro Wakarua, le alternative credibili sarebbero Scanavacca o Peens: ma non me la sento di dare la croce addosso a JK per questo. Spero in De Marinis per i punti che contano.
Nitoglia ha i numeri, ma deve ancora imparare: in campionato quelle cose se le può permettere, in nazionale no. E poi anche altri hanno la colla sulle mani, quando si tratta di passare: è quello che ci ha messo in ginocchio con l'Irlanda non capitalizzare le superiorità numeriche al largo.
A questo punto d'accordo con Paolo: palla dentro e spingere.

[ Next Thread | Previous Thread | Next Message | Previous Message ]


Replies:



Post a message:
This forum requires an account to post.
[ Create Account ]
[ Login ]
[ Contact Forum Admin ]


Forum timezone: GMT+1
VF Version: 3.00b, ConfDB:
Before posting please read our privacy policy.
VoyForums(tm) is a Free Service from Voyager Info-Systems.
Copyright © 1998-2019 Voyager Info-Systems. All Rights Reserved.